اداره کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه ای در خصوص احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، افزایش حجم رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های این استان در روزهای آینده هشدار داد.

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری به رسانه های این استان آمده است: بررسی نقشه های پیش یابی عددی نشان دهنده عبور امواج ضعیف از فراز منطقه است که امشب تا اواسط وقت فردا در برخی نقاط بارش های رگباری و رعد و برق، وزش باد و  بارش تگرگ پیش بینی می شود.
کارشناسان هواشناسی توصیه کردند: دامداران و عشایر در حال کوچ، با توجه به پیش بینی بارش های متناوب، رعد و برق و وزش شدید باد، با رعایت نکات ایمنی برای کاهش خسارت های احتمالی ناشی از پدیده های جوی اقدام کنند.
در ادامه اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری به عشایر در حال کوچ و دامداران توصیه شده است از استقرار، نگهداری و چرای دام در حاشیه رودخانه ها و مسیل خوداری کنند.
اداره کل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری نیز در اطلاعیه ای به اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان توصیه کرده است، برای مقابله با هر گونه حادثه احتمالی آماده باشند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.