در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
حذف ارز نیمایی؛ بهانه جدید خودروسازان برای افزایش قیمت؟
با وجود تلاش فیس بوک برای باقی ماندن در امپراتوری شبکههای اجتماعی، نتایج نظرسنجیها از ترک این شبکه اجتماعی توسط نوجوانان خبر میدهد.
گرایش نوجوانان در این شبکه اجتماعی از 42 درصد در سال 2012 به 23 درصد در سال جاری کاهش یافته است.
فیسبوک طی سالهای گذشته با خرید واتس آپ و برخی دیگر از شرکتهای خدمات اینترنتی تلاش کرده است که همچنان در صدر محبوبترین شبکههای اجتماعی باقی بماند.
نتایج نظرسنجی صورت گرفته توسط پیپر جفری، از بین بالغ بر 7500 نوجوان
آمریکایی،نشان میدهد پاییز سال گذشته، اینستاگرام برای اولین بار توانست
از فیسبوک به عنوان محبوبترین شبکه اجتماعی در بین نوجوانان پیشی گیرد.