در کنفرانس اقتصادی آلمان و ایران مطرح شد

ارایه 13 طرح معدنی ایران به فعالان اقتصادی آلمان

رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران (ایمیدرو) 13 پروژه بخش معدن و صنایع معدنی را به عنوان طرح های آماده سرمایه گذاری برای فعالان اقتصادی آلمان ارایه کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از ایمیدرو، مهدی کرباسیان که همراه با وزیر صنعت، معدن و تجارت برای کنفرانس اقتصادی آلمان و ایران به برلین سفر کرده در نشست اصلی این کنفرانس با ارایه طرح های معدنی اظهار داشت:‌ طرح های فوق که بخش های مختلف فولاد،‌ زغالسنگ،‌ آلومینیوم و‌ تیتانیوم را در بر می گیرد از ارزشی بیش از سه میلیارد و 700 میلیون یورو برخوردار است.

به گفته وی،‌ از کل این تعداد طرح 9 پروژه مربوط به بخش فولاد و‌ دو طرح نیز در حوزه آلومینیوم است پس از آن تیتانیوم،‌ وزغال سنگ قرار دارند. رییس هیات عامل ایمیدرو که در جمع اعضای موسسه آلمانی خاورمیانه و نزدیک سخن می گفت افزود: این سازمان آمادگی دارد در پروژه های فوق به هر نسبتی که سرمایه‌گذاران تمایل داشته باشند با آنان مشارکت کند.

وی همچنین به مزیت های رقابتی اجرای این طرح ها اشاره و خاطرنشان کرد: انرژی ، مواد اولیه فراوان و حمایت های کامل قانونی از سرمایه گذاران از جمله مزیت های سر مایه گذاری در ایران است.

در این نشست حدود 300 سرمایه گذار و فعال اقتصادی حضور داشتند که برخی از آنها در گفت وگو با هیات ایرانی برای سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی ایران ابراز علاقه کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایمیدرو ، معدن ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار