رییس، معاونین و جمعی از مدیران دانشگاههای علوم پزشکی گلستان و همدان در راستای هم گامی با برنامه های دولت برای دریافت یارانه ثبت نام نمی کنند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ دکتر ریاحی رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در این زمینه گفت : این اقدام در راستای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای دولت تدبیر و امید در استان گلستان  صورت می گیرد.

وی افزود :بخش عمده‌ای از این یارانه‌ها قرار است به بخش درمان تزریق شود که جا دارد به دولتمردان بخاطر توجه‌ای که به مقوله سلامت دارند دست مریزاد گفت.
 
همچنین هیئت رئیسه، مدیران و جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز طی بیانیه­ای انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: بی‌شک پرداخت یارانه، حرکت به سوی عدالت گستری و توزیع منابع ملی به شکل عادلانه در راستای کمک به نیازمندان جامعه و شهروندان بی‌بضاعت بوده و از طرفی از آموزه‌های دینی و ملی ما نیز توجه ویژه به اقشار آسیبپ‌پذیر جامعه و همچنین مشارکت آحاد جامعه با کارگزاران حکومت در جهت بهره‌مندی از منابع ملی برای این دسته از اقشار محترم جامعه است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما هیئت رئیسه، مدیران و جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی همدان داوطلبانه؛ به منظور مشارکت در اجرای صحیح سیاست‌های دولت محترم و کمک به اقشار آسیب‌پذیر انصراف خود را از دریافت یارانه اعلام می‌کنیم تا با ایجاد یک حرکت جهادی به سهم خود در تحقق شعار سال 93 و عمل به فرمایشات مقام عظمای ولایت گامی اساسی برداریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: یارانه ، وبدا ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سالك
۱۸:۰۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
اكثر هيئت علمي دانشگاه حقوقشان حول و حوش پنج ميليون تومان است چه بخواهند و نخواهند حذف خواهند شد و داوطلب مي شود كار دولت را راحت مي كنند
آخرین اخبار