مدیرجهاد کشاورزی آمل از تشکیل و طرح دعوی 53 مورد پرونده بر علیه عاملان متخلف در تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

مرتضی امینی‌نیاکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری در جلسه شورای کشاورزی این شهرستان گفت: برای صیانت از تولید و به منظور جلوگیری از ساخت‌ و ساز غیرمجاز زمین‌های کشاورزی در سال گذشته دعاوی و رسیدگی حقوقی بر علیه متجاوزان پیگیری شده است.

وی افزود: در سال گذشته بیش از 53 مورد پرونده عاملان و متخلفان تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی به محاکم قضایی شهرستان ارجاع شد.

مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: سال گذشته بیش از 53 مورد در سطح 148 هزار و 753 مترمربع بر علیه عاملان و متخلفان به ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز در محاکم قضایی شهرستان طرح دعوی شد.

امینی‌نیاکی تصریح کرد: در راستای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی در سال 1392 عملیات قلع و قمع اعیانی غیرمجاز به تعداد 24 مورد و دیوارکشی به تعداد 103 مورد در سطح 78 هزار و 200 مترمربع توسط اکیپ‌های اعزامی صورت گرفته است.

وی همچنین با توصیه به کشاورزان یادآور شد که توصیه‌های فنی در ارتباط با آبیاری و هوادهی خزانه برنج توسط کشاورزان مورد توجه قرار گیرد.

برچسب ها: تشکیل ، قضایی ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.