ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی امروز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از مرکز مدیریت راه های کشور، امروز" شنبه شانزدهم فروردین ماه 93" ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی اعلام شد.

الف – كلیات:
1- عبور و مرور انواع موتورسیكلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزاد راه ها، بزرگراه ها و محورهایی كه ضرورت ایجاب نماید ممنوع خواهد بود.

2- در تمامی محورهای برون شهری كه در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیكی برای انواع تریلر و كامیون اعمال می‌گردد، عبور و مرور انواع تریلر، كامیون و تانكرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی، از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل از وسایل نقلیه فقط در راههایی اعمال می گردد كه مقررات یكطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.




ب - عملیات اجرایی :
**محور كرج- چالوس :
تردد انواع تریلر، كامیون و كامیونت كماكان در محور كرج- چالوس وبالعكس ممنوع است.
تردد انواع وسایل نقلیه در محور كرج - چالوس امروز، از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 الی 03:00 بامداد روز های بعد، از مرزن آباد به سمت كرج به صورت یك طرفه خواهد بود.

 **محور هراز :
تردد انواع تریلر در محور هراز كماكان ممنوع است.
تردد انواع كامیون و كامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی امروز تا ساعت 12:00 ظهر از تهران به آمل و بالعكس ممنوع است.

** محور فیروزكوه :

تردد انواع تریلر و كامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی امروز تا ساعت 12:00  ازتهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

 **محور قدیم قزوین – رشت :
ترددانواع تریلر و كامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی امروز تا ساعت 08:00  از قزوین به رشت و بالعكس ممنوع است.

**محور قدیم ساوه – همدان :

تردد انواع تریلر و كامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی امروز تا ساعت 12:00 ظهر از ساوه تا سه راهی دخان وبالعكس ممنوع است.

**محورهای مشهد – قوچان ،‌ مشهد– نیشابور و سبزوار و بالعكس:
تردد انواع تریلر و كامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی امروز تا 12:00 ظهر درمحورهای فوق ممنوع است.

**محور چمن بید – بجنورد– شیروان و بالعكس:

تردد انواع تریلر و كامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی امروز تا 12:00 ظهر در محورهای فوق ممنوع است.

**محورگلوگاه – گرگان- ‌جنگل گلستان – چمن بید و بالعكس :

تردد انواع تریلر و كامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی امروز تا 12:00 ظهر  در محورهای فوق ممنوع است.

**محدودیت های جابجائی محمولات ترافیكی :

**محورهایی كه ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه باربری در آنها صورت می گیرد ، رفت وآمد وسایل نقلیه مذكور از ساعت 24:00 الی 07:00 روز بعد در این گونه محورها مجاز است، مگر اینكه به علت معاذیر فنی و ترافیكی و با تشخیص رئیس قرارگاه پلیس راه استان امكان تردد وسایل نقلیه باری در یك محور و یا محورهایی موقتاً مقدور نباشد.

 مضافاً به اینكه خودروهای مذكور در سایر ایام محدوده زمانی نوروز سال 1393 صرفاً در ساعات روز، مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل های ایمن بین راهی خواهند بود و وسایل نقلیه مذكور از مقررات مندرج در ردیف 2 بند الف- كلیات (درصفحه یك) و ردیف 22 مستثنی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تردد ، جاده ، محور ، ترافیک ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار