وزیر کشور سوریه درباره گسترش فتنه مذهبی در کشورهای منطقه هشدار داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه؛  محمد الشعار افزود: سوریه با خطرناکترین حملات امپریالیستی در جهان روبرو شد. گروه های تروریستی تکفیری وهابی از سراسر جهان به سوریه اعزام شدند. اما سوریه به لطف هوشیاری مردم و فداکاری ارتش در برابر این حمله مقاومت کرد.

الشعار گفت: سوریه در سه سال گذشته به تنهایی از امت عرب دفاع کرد و مسئله فلسطین همچنان اصلی ترین مسئله برای سوریه است. سوریه به حمایت از گروه های مقاومت در برابر اشغالگری اسرائیل در فلسطین، لبنان و منطقه جولان ادامه می دهد.
وی خاطر نشان کرد: استعمارگران امروز بار دیگر رویاهای توسعه طلبانه خود را در کشورهای عربی دنبال می کنند. استعمارگران این بار از ابزارهای جدیدی استفاده می کنند که هزینه ای برای آنها نداشته باشد.

وزیر کشور سوریه گفت: دولت هایی که دلارهای نفتی در منطقه دارند با اشغالگران و استعمارگران همسویی می کنند و از همه توان خود برای ضربه زدن به کشورهای مستقل عربی به ویژه سوریه استفاده می کنند. آنها از رسانه های فریبکار و تحریک آمیز این دولت ها و مفتی های وهابی تکفیری برای ترویج تفکر غربی و فتنه انگیزی مذهبی، قومیتی و طایفه ای استفاده می کنند تا طیف های مختلف جامعه را به جان یکدیگر بیندازند.
محمد الشعار افزود: آنها اسلام میانه رو و مسامحه جو را تحریف و بین مسلمانان فتنه ایجاد می کنند. این فتنه ها دیر یا زود دامن گیر خود این کشورها خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار