با عنایت به تعطیلات هفته دوم فروردین و شروع دور دوم سفر هموطنان عزیز به نقاط مختلف کشور ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر طی اطلاعیه شماره 14 مواردی را به هموطنان عزیز توصیه نمود.

 به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،با عنایت به تعطیلات هفته دوم فروردین و شروع دور دوم سفر هموطنان عزیز به نقاط مختلف کشور ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر طی اطلاعیه شماره 14 مواردی به شرح ذیل را به هموطنان عزیز توصیه نمود.

آندسته از هموطنانی که در ایام نوروز کشورهای خارجی را به عنوان مقصد سفر برگزیده اند لازم است نکات ایمنی به خصوص حفظ گذرنامه، دقت در نگهداری اسناد و اموال و چمدانها و سایر لوازم شخصی در فرودگاههای خارج از کشور را مدنظر داشته باشند.

هموطنان عزیز در سفرهای خارجی بیمه مسافرتی و استفاده از راهنمای فارسی زبان و سایر خدمات را از دفتر خدمات مسافرتی مطالبه نمایند.

هموطنان عزیز طی تماس با شماره 199 از زمان پرواز هواپیما مطمئن و در زمان مقرر قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند.

هموطنان چناچنه در سفرهای خارجی و در کشور مقصد با مشکلی مواجه شدند، مراتب را به نماینده دفتر خدمات مسافرتی اطلاع دهند ضمن اینکه سفارت خانه ها و نمایندگی ها جمهوری اسلامی در کشور مقصد نیز آماده پاسخگویی و راهنمائی می باشند.

هموطنان عزیز در سفرهای خارجی مراقب افراد سودجو بوده و به افراد ناشناس اعتماد نکنند .

هموطنان عزیز به قوانین و شرایط حمل بار اضافه خطوط هواپیمائی توجه داشته باشند، بسیاری از خطوط هواپیمائی برای حمل بار اضافه مبالغ زیادی را با نرخ ارزی از مسافران دریافت می کنند.
هموطنان عزیز در کشورهای خارجی حتماً شماره تلفن و کارت هتل محل اقامت خود را به همراه داشته باشند.

شماره 09669 به صورت شبانه روزی آماده دریافت نظرات و رسیدگی به درخواست مسافران و گردشگران می باشد.


انتهاي پيام/
 

برچسب ها: سفر ، نوروز ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار