سرپرست معاونت گردشگری استان اردبیل گفت: با آغاز بارش های بهاری برف و باران در اکثر مناطق، ستاد اجرایی خدمات سفر در سطح این استان در راستای ارائه خدمات بهینه مدارس را برای اسکان اضطراری مسافران آماده کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ قادر تقی زاده با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته برای امدادرسانی و خدمات رسانی به گردشگران گرفتار در برف تاکید کرد که این ستاد در شهرستان ها نیز اقداماتی را برای اسکان مسافران در مدارس انجام داده است.
وی با اشاره به ساماندهی بیش از 20 مدرسه در اردبیل یادآور شد: در صورت نیاز سالن شهید آسمانی در استادیوم تختی اردبیل نیز برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.
سرپرست معاونت گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه این مدارس علاوه بر مدارس قبلی آماده شده برای اسکان مسافران است، تصریح کرد: امسال برای اسکان نوروزی گردشگران فرهنگی و نیز سایر مسافران 66 مدرسه در قالب 556 کلاس درسی آماده بود.
تقی زاده از هماهنگی این ستاد با فرمانداران شهرستان های اردبیل، سرعین و سایر شهرستانها و نیز مراکز اقامتی استان برای اسکان صد درصدی خبر داد و متذکر شد: در سرعین به دلیل گردشگران بیشتر مساجد، مدارس و سالن ادارات نیز برای اسکان آماده شده است.
وی با اشاره به بارش برف و کولاک در شهرهای مشگین شهر، خلخال و نمین تاکید کرد: ستاد بحران این شهرستان ها نیز برای هماهنگی دستگاه های مرتبط تشکیل شده هم اکنون مشکلی در زمینه اسکان مسافران گرفتار وجود ندارد/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.