بازرس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ورودی گردشگران به مناطق مختلف و استان‌های مسافرپذیر بیش از 20 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مرتضی برسا  در بازدید از ستاد خدمات سفر اردبیل اظهار داشت: عملکرد و نحوه پاسخگویی ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل و انتخاب مکان مناسب برای آن قابل تحسین است.

وی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی اعم از کیوسک‌های اطلاع‌رسانی، توزیع بروشورهای راهنمای استان و بنرهای راهنمای مسیر، محل‌های اسکان، قیمت مراکز اقامتی و ... را بسیار مناسب عنوان کرد و بیان داشت: محل ستاد، نحوه پاسخگویی و حضور معاونت‌ها در ستاد قابل تحسین است.

بازرس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور، آمادگی واحدهای اقامتی استان به منظور پذیرایی از مسافران نوروزی را بسیار شایسته توصیف کرد و گفت: میهمان‌نوازی و صمیمیت استان اردبیل در میزبانی از میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی بی‌همتاست.

برسا درباره ذهنیت اشتباه برخی از هم میهنان در رابطه با هوای سرد ایام نوروز استان اردبیل، اذعان داشت: من نیز با این ذهنیت به این استان سفر کردم اما با آب و هوای بسیار مطلوب و بهاری آن روبرو شدم.

وی، برگزاری تورهای رایگان اردبیل‌گردی همراه با راهنمایان مجرب را برای معرفی و شناساندن نقاط مختلف استان به گردشگران بسیار مثمر ثمر دانست و تصریح کرد: این استان دارای ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری، طبیعی و تاریخی بسیاری است/س.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.