جشنواره غذای سالم با مشارکت مردم در سرای محله امامت منطقه 13 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ استفاده از غذای ایرانی و سنتی، عدم استفاده از غذای آماده به مصرف و فست فود در خانواده های ایرانی و معرفی غذاهای سالم و مقوی ا پذیرای عموم مردم بود.

 مدیر  محله امامت در این جشنواره با اشاره به اهميت برگزاري جشنواره غذا اظهار داشت: يكي از مهمترين اثرات برگزاري اين جشنواره ها  آموزش مهارت هاي زندگي به افراد در سطح جامعه است و لذا باید به این مسیر حرکت کنیم که اهمیت تغذیه سالم در بین خانواده ها را به شکل صحیح نهادینه کنیم .

بانوان محل با پخت غذای سالم در قالب این  مسابقه با حضور داوران و با در نظر گرفتن نکات مربوط به مواد و ترکیبات سالم به کار رفته در غذا ـ روش پخت سالم و طعم غذا در بخش مسابقه این جشنواره شرکت نمودند و پس از انتخاب نفرات برتر از مدیریت سرا  به ( 5 ) نفر اول جوایزی ارزنده  اهدا شد .

* تقدیر از اعضا و مسئولین سرای محله امامت

طی جلسه ای از اعضای هیئت امنا ، شورارایاری ، مدیران 13 خانه سرای محله امامت و پیمانکاران موفق تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 مقدم دبیر شورایاری محله امامت با اشاره به برگزاری جلسه ای با حضور هئیت امنا و عوامل سرا ی محله پیروزی گفت: به مناسبت فرارسیدن سال جدید ،به پاس همراهی و تلاش مجدانه در طول یکسال خدمت به شهروندان  از 45 نفر از اعضای شورایاری ،هیئت امنا ، مدیران 13 خانه سرای محله امامت و پیمانکاران موفق با اهدای لوح تقدیر و هدایا تقدیر و تشکر به عمل آمد. در ادامه مسئولین خانه ها و هئیت امنای محل در خصوص مسائل و مشکلات محله به بحث و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.  

انتهای‌پیام/
برچسب ها: جشنواره ، غذا ، محله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار