نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با دادن یک عیدی بزرگ به مردم اردبیل گفت: مشکلات وام حل و موانع پیش‌روی پتروشیمی این استان برطرف شده است.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت:‌‌ با پیگیری‌هایی که در ماه‌های اخیر برای اخذ تسهیلات 545 میلیون دلاری پتروشیمی اردبیل از صندوق توسعه ملی داشتیم قرار است این مبلغ با مشارکت سه بانک عامل پرداخت شود.

وی گفت: سه بانک رفاه، توسعه صادرات و بانک صادرات مکلف شدند رقم 545 میلیون دلار پتروشیمی اردبیل را که هم اکنون در حساب بانکی متمرکز شده به شرکت شازند اراک در اجرای پتروشیمی اردبیل پرداخت کنند تا از سال آینده با قوت و قدرت این طرح روند رو به جلو و پیشرفتش را پی بگیرد.

 

حقیقت‌پور در ادامه بیان داشت: زحمات بسیار زیادی برای دریافت این رقم از صندوق توسعه ملی انجام شد و ما تلاشمان بر این بود تا پتروشیمی اردبیل به عنوان یک مجموعه عظیم اقتصادی که می‌تواند در توسعه اشتغال و رونق کارآفرینی منطقه موثر باشد شایسته و بهتر به سرانجام رسیده و بتوانیم پتروشیمی اردبیل را بعد از سال‌ها توقف و تعطیلی به چرخه اقتصادی و اشتغال استان بازگردانیم/س.

 

برچسب ها: اردبیل ، مشکل ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.