دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: اسپانسر تیم ملی یکی از اپراتورهای تلفن همراه نیست این اپراتور تلفن همراه اسپانسر سازمان لیگ برتر است.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: یکی از اپراتورهای تلفن همراه از قرارداد بستن با فدراسیون فوتبال با یکی از شرکت‌های وابسته به یکی از بانک‌های خصوصی ناراحت شده است. به نظرم این اپراتور دچار سوء برداشت شده است.

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در ادامه اظهارداشت: کفاشیان به واسطه اینکه سازمان لیگ برتر زیر نظر دارد، در جلسه قرارداد سازمان لیگ با یکی از اپراتورهای تلفن همراه شرکت کرد اما تاج زیر قرارداد را امضا کرد.

وی بیان کرد: اگر فدراسیون فوتبال قصد منعقد کردن قرارداد با این اپراتور را داشت به طور مستقیم قرارداد می‌بست و نیازی به واسطه‌گری سازمان لیگ نداشت.

ترابیان گفت: اگر اپراتور تلفن همراه قصد همکاری با تیم ملی را دارد می‌تواند از طریق کنسرسیوم سه جانبه این کار را انجام دهد.

وی درباره اسپانسر تیم ملی اظهار داشت: ما به طور انحصاری اسپانسر تیم ملی را به یک شرکت ندادیم بلکه کنسرسیوم سه جانبه برای حمایت تیم ملی تشکیل دادیم. همچنین تبلیغات مجازی برای تیم ملی فقط مختص به یک اسپانسر نیست و همه حامیان تیم ملی می‌توانند برای حمایت تیم ملی مشارکت داشته باشند.

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: به هر حال ما قراردادی با یکی از اپراتورهای تلفن همراه نداشتیم بلکه این اپراتور با سازمان لیگ برتر قرارداد بسته است.

ترابیان درباره وضعیت اسپانسر تیم ملی اظهار داشت: اسپانسر تیم ملی در قالب کنسرسیوم سه جانبه خلاصه می‌شود براین اساس کنسرسیوم سه جانبه شامل فدراسیون فوتبال شرکت اجرایی و یکی از شرکت‌های تبلیغات مجازی وابسته به یکی از بانک‌ ‌های خصوصی است.

وی در ادامه اظهار داشت: حامیان تیم ملی در فضای مجازی برای تیم ملی تبلیغ می‌کنند.

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال بیان کرد: به هر حال شرکت فناپ تازه شروع به کار کرده و کارهایش را تا الان به خوبی جلو برده است. براین اساس مراسم بدرقه تیم ملی به جام‌جهانی 2014 برزیل و امضای قرارداد با سرمربی تیم ملی امید برعهده کنسرسیوم سه جانبه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار