دبیر کمیته بازاریابی در خصوص گلریزان برای تیم ملی توسط اسپانسر جدید تیم ملی گفت: اقدام حامی جدید تیم ملی در ارسال پیامک به هواداران فوتبال به معنی گلریزان نیست.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من نمی‌دانم برخی از افراد عنوان گلریزان را از کجا آوردند. به هر حال شاید تقصیر از ما باشد که فرهنگ‌سازی نکردیم.

دبیر کمیته بازاریابی در ادامه افزود: شرکت وابسته به یکی از بانک‌های خصوصی به عنوان کارگزار برای تیم ملی فرصت‌های تبلیغاتی ایجاد می‌کند، بر این اساس ما اسپانسر نداریم.  

وی تصریح کرد:‌ حامی تیم ملی در دو بخش نرم‌افزاری و تبلیغات مجازی فعالیت می‌کند و ما برای فدراسیون فوتبال کارگزار گرفتیم.

ترابیان بیان کرد: بحث پیامک در تمام مقوله‌ها وجود دارد و الآن که فدراسیون می‌خواهد بر اساس کار اصولی حقش را بگیرد برخی از افراد صحبت از گلریزان می‌کنند.

دبیر کمیته بازاریابی عنوان کرد: ‌بخشی از پیامک‌ها به واسطه فوتبال در حال ردوبدل شدن بین مردم است و عواید آن معلوم نیست نصیب چه  کسی می‌شود بر این اساس ما در حوزه پیامک ورود کردیم چرا که این موضوع حق فدراسیون فوتبال و تیم ملی است.

ترابیان در ادامه گفت:‌ شرکتی که کارهای تبلیغاتی انجام می‌دهد چندین سال است که اين کار را به نحو احسن انجام می‌دهد بر اساس اطمینان کامل از این شرکت کارهای اجرایی را به آن واگذار کردیم.

وی بیان کرد: بر این اساس شرکت وابسته به یکی از بانک‌های خصوصی قرار است فرصت تبلیغاتی از دست رفته تا به امروز را به فدراسیون فوتبال بازگرداند.

ترابیان بیان کرد: علاقمندان به فوتبال هم می‌توانند در این زمینه ورود کنند، همچنین بر اساس برنامه قرار است کانونی به عنوان یار دوازدهم تشکیل شود و این کانون عوایدی برای علاقمندان فوتبال داشته باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر مردم از طرح پیامک تبلیغاتی استفاده کنند آن وقت ما امکانات انحصاری از جمله جوایز برای آنها در نظر می‌گیریم.

وی تصریح کرد: ما در نشستی روز یکشنبه جزئیات صورت گرفته توسط فدراسیون فوتبال را شرح می‌دهیم.

ترابیان بیان کرد: ما به اسپانسر قبلی فرصت لازم برای پرداخت بدهی را دادیم، اما آنها از این فرصت استفاده نکردند، بر این اساس ما قرارداد اسپانسر قبلی را لغو کردیم.

وی در ادامه اظهار داشت: درخشان یکی از اعضای کمیته بازاریابی از لحاظ قضایی و حقوقی مسئله اسپانسر قبلی را پیگیری می‌کنند.

دبير کميته بازاريابي در پایان خاطرنشان کرد: ما تصمیم گرفتیم با استفاده از خدمات کارگزار حق تبلیغاتی فدراسیون فوتبال را بگیریم.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار