رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور با رد شایعه ادغام این سازمان با سازمان جغرافیایی کشور گفت: جایگاه فعلی سازمان نقشه‌برداری در کنار مرکز آمار در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور واقعی است.

آزموده اردلان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با شایعه ادغام سازمان نقشه‌برداری با سازمان جغرافیایی کشور اظهار داشت: سازمان نقشه‌برداری با توجه به وظایف خود در تصمیم‌گیری‌های کلان اقتصادی نمی‌تواند در اختیار یک وزارت‌خانه باشد.

وی تأکید کرد: اهمیت سازمان نقشه برداری به دلیل واقعی بودن مستندات خود از مرکز آمار بیشتر و متفاوت‌تر است زیرا اطلاعات آن واقعی و دقیق می‌باشد که این امر تنها یک بعد از وظایف سازمان نقشه‌برداری است.

رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور گفت: یکی از نقش‌های اساسی در سازمان نقشه برداری کشور جمع‌آوری اطلاعات برای برنامه‌ریزی و مدیریت کشور است که نشان می‌دهد جایگاه این سازمان در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در کنار مرکز آمار تصادفی نیست.

آزموده اردلان افزود: قانون‌گذاری که این امر را تدوین کرده بدون شک می‌دانسته که سازمان نقشه‌برداری در کنار مرکز آمار هر دو در کنار برنامه‌ریزی کلان کشور نقش دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار