توسعه فضای سبز یکی از راهکارهای مقابله با فجایع زیست محیطی است و باید توسعه کشور مبتنی بر توسعه پایدار و حفظ منابع طبیعی باشد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛در هفته منابع طبیعی مراسم جشن درختکاری با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، دکتر علیمردانی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و مقامات استانی برگزار شد.

در این مراسم به یاد 3  هزار شهید استان 3 هزار اصله نهال غرس در منطقه جنوب زنجان شد. 

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این مراسم ضمن غرس نهال در سخنانی گفت: واقعیت این است که ما یک کره زمین بیشتر نداریم  و باید از مواهب الهی به درستی استفاده کنیم.

حجه الاسلام خاتمی افزود:امروز جامعه انسانی دچار مخاطرات زیست محیطی مثل گرد و غبار، آلوده شدن آبها از بین رفتن مراتع و جنگلها، سیل و همچنین افت آبهای زیرزمینی است و باید برای برون رفت از این مشکلات تدبیر اندیشده شود.

وی ادامه داد: توسعه فضای سبز سنت حسنه ای است که باید مردم را به مشارکت در ایجاد و نگهداری آن ترغیب کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز  در این مراسم گفت: توجه به مسائل و مشکلات زیست محیطی باید مورد توجه واقع شود. 

علیمردانی خاطر نشان کرد : توسعه فضای سبز یکی از راهکارهای مقابله با فجایع  زیست محیطی است و باید توسعه کشور مبتنی بر توسعه پایدار و حفظ منابع طبیعی باشد ./ب

 

 

برچسب ها: توسعه ، فجایع ، زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.