مدير كل حقوقي و اموربين الملل سازمان هواپيمايي كشوري، از اعلام آمادگي وزير راه و ترابري عمان به منظور بازديد از توانمندي ها و زيرساخت هاي صنعت حمل و نقل ايران در بخش هاي هوايي، زميني و دريايي خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري، محمدسعيد شرفي اظهار داشت: رئيس سازمان هواپيمايي كشوري ايران كه به منظور گسترش همكاريهاي حمل و نقل هوايي به كشور عمان سفر كرده بود با وزير راه و ترابري عمان پيرامون ارتقا مناسبات همكاريهاي حمل و نقل هوايي بين دو كشور ديدار و گفت و گو كرد.

وي افزود: وزير راه و ترابري عمان ضمن ابراز خرسندي از حضور رئيس سازمان هواپيمايي كشوري، بر توافقات صورت گرفته در بخش هوايي بين دو كشور پيرامون استفاده از ظرفيت هاي موجود در حمل و نقل بار و مسافر از طريق بخش هوايي و دريايي تاكيد كرد.

مدير كل حقوقي و اموربين الملل سازمان هواپيمايي كشوري، از اعلام آمادگي وزير راه و ترابري عمان به منظور بازديد از توانمنديها و زيرساخت هاي صنعت حمل و نقل ايران در بخش هاي هوايي، زميني و دريايي خبرداد.

شرفي خاطرنشان كرد: وزير راه و ترابري عمان همچنين از حضور بخش خصوصي و شركت هاي دولتي ايراني در پروژه هاي بزرگ حمل و نقل جاده اي، اتصال شهرهاي عمان از طريق راه آهن به يكديگر و همچنين بنادر و فرودگاهها استقبال كرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: هواپیما ، حمل و نقل ، صنعت ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار