همایش راهبردی یک‌ روزه مدیریت بحران و تغییر اقلیم، ویژه مدیران اجرایی، فرمانداران، شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای استان، امروز ششم اسفندماه در استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ این همایش از طرف اداره کل مدیریت بحران استانداری و با حضور پروفسور والتر امان و دکتر بداغ به عنوان مدرسان همایش برگزار شد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به این‌که، کشور ایران از نظر تنوع وقوع حوادث طبیعی در 5 رتبه اول دنیا جای می‌گیرد، گفت: تنوع حوادث بر ضرورت آمادگی ما در مقابله با حوادث و رخداد ها می‌افزاید.

احمد سیاحی اظهار کرد: لازم است که در زمینه مقابله و مدیریت حوادث و بحران‌ها اقدامات اساسی و جدی را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی افزود: شدت، وسعت و زمان وقوع حوادث قابل پیش‌بینی نیست و این بحران‌ها و حوادث همواره فشارهای اجتماعی، سیاسی و هزینه‌هایی را بابت بازسازی‌ها به دنبال دارد.

سیاحی با بيان اين كه در ايران بیشتر حوادث همچون سیل، زلزله و خشکسالی و دیگر موارد را شاهد هستیم، تصریح کرد: این همایش با تاکید استاندار و پیگیری‌های معاونت عمرانی استان پيرو
سمینار بین‌المللی بحران در تهران، برگزار شده است.

معاون عمرانی استانداری خوزستان عنوان کرد: این همایش با هدف بررسی مشکلات استان در زمینه آمادگی در مدیریت بحران برای زمان وقوع حوادثی همچون خشکسالی، ریزگردها، تغییرات اقلیم و دما و حرارت برگزار می‌شود.

وي ادامه داد: امیدواریم با برگزاری این همایش و کسب تجربیاتی در زمینه مدیریت بحران، کمکی در هزینه کاهش آسیب‌پذیری برای بحران‌های احتمالی کرده باشیم./ش
برچسب ها: همایش ، مدیریت ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.