زنجان/

استان به لحاظ حجم صنایع نساجی رتبه دوم کشور را دارا است

استان زنجان دومين استان به لحاظ حجم صنايع نساجی در كشور می باشد و صنعت نساجي بخش عمده اي از صنايع استان زنجان را شامل مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ استاندار زنجان از شرکت نیک ریس، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی و شرکت زامینی پوشان بازدید نمود.

انصاري در بازدید از شركت نيك ريس به مشكلات فراوان صنايع نساجي در كشور اشاره نمود و  گفت: مشكلات نساجي در كشور به قدري است كه تكاليفي در قانون بودجه براي حمايت و حل مشكلات آن پيش بيني شده است.

وي بر لزوم تشكيل كارگروه ويژه اي جهت شناسايي و دسته بندي مشكلات صنايع نساجي تاكيد نمود و افزود: اين كارگروه پس از بررسي مشكلات نساجي استان، نحوه برخورد با اين صنعت در بخش هاي مختلف مالياتي و بانكي را در قالب يك  بسته حمايتي ويژه اي تدوين و جهت دريافت حمايتهاي لازم به دولت ارائه خواهد نمود.

در اين جلسه مشكلات شركت نيك ريس از قبيل: كمبود نقدينگي، نياز به تسهيلات و معوقات بانكي كه مانع اجراي طرح توسعه آن مي شود مورد بررسي قرار گرفت.

به گفته بیگ زاده مدیر عامل شرکت نیک ریس، ارزش کارخانه 40 میلیون یورو بوده و 600 نفر پرسنل در این واحد مشغول به کار هستند/س.


برچسب ها: صنایع ، نساجی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.