غرفه منطقه آزاد ارس در هفتمین نمایشگاه بین المللی خدمات صنعت گردشگری و هتلداری تهران مورد بازدید و استقبال شرکت کنندگان خارجی قرار گرفت و مباحث لازم برای ایجاد و گسترش روابط دوسویه بررسی شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، در حالیکه غرفه منطقه آزاد ارس مورد بازدید و استقبال شرکت کنندگان داخلی متعددی روبرو شده است، شرکت های خارجی فعال در عرصه ارایه خدمات گردشگری و هتلداری حاضر در این نمایشگاه مباحث لازم برای گسترش روابط دوسویه را مورد تاکید قرار دادند.

بازدید کنندگان خارجی ضمن بازدید از غرفه ارس و آشنایی با توانمندی های گردشگری این منطقه و سرمایه گذاری های صورت گرفته در بخش گردشگری، درخصوص برقراری ارتباطات همکاری بیشتر و تبادل گردشگر با منطقه آزاد ارس ابراز علاقمندی کردند.

همچنین در این نمایشگاه برخی از شرکت های خدمات مسافرتی که در بخش تورهای ورودی به ایران فعالیت می نمایند، ایجاد امکانات بیشتر اقامتی در منطقه ارس و مسیر حاشیه رود ارس جهت راه اندازی تورهای بوم گردی و طبیعت گردی خارجی در این منطقه را خواستار شدند.

نمایشگاه هتلداری و گردشگری تهران که با هدف گردآوری فرصتهای گردشگری و ایجاد فضای رقابتی بین شرکت های داخلی و خارجی در راستای ارائه خدمات بهتر به مخاطبان بخش گردشگری برگزار می شود، امسال در قالب 4 سالن در مرکز نمایشگاهی تهران به معرفی فرصت های گردشگری ایجاد شده در مناطق مختلف برای علاقمندان سفر پرداخته است. در این نمایشگاه نمایندگانی از کشورهای خارجی اعم از مالزی، اندونزی، ترکیه و عراق حضور دارند.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.