نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد و گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه پشتوانه عظیم مردمی نظام بود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی افزود: نظام پشتوانه عظیم مردمی دارد و این حضور، نمایش قدرت واقعی و اقتدار درونی و انسجام ملی نظام و نماد وحدت ملی بود.

وی با بیان اینکه پیام های این راهپیمایی کمر دشمنان را می لرزاند و موجب ترس آنها از نظام جمهوری اسلامی می شود، افزود: بصیرت و درایت انقلابی در ملت ما بعد از 36 سال هنوز مثل اول انقلاب است.
امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه تهدید و تحریم و جنگ روانی مستکبرین برای ملت ایران فائده ای ندارد و بلکه نتیجه عکس می دهد، خاطر نشان شد: هزینه های میلیاردی دشمنان در راه اندازی شبکه های عظیم تبلیغاتی هدررفته است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با بیان این مطلب که این راهپیمایی، ظهور زیبای مردم سالاری دینی بود. تصریح کرد: این راهپیمایی، رفراندومی عظیم و بی نظیر است و نظام و قانون اساسی و نظام ولایت فقیه را امضاء می کند.

وی،خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی، افزود: شما چاره ای جز خضوع در برابر اراده ملّتی بزرگ و تعظیم و احترام به این ملّت ندارید/.

برچسب ها: اردبیل ، حضور ، پرشور ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.