امام جمعه شهرستان دماوند گفت: اگر آمریکا قصد دست اندازی به کشور ایران را داشته باشد، ملت ایران دستشان را قطع می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علاء الدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: اگر آمریکا میگوید هیچ گزینه ای از روی میز حذف نشده است؛ ما نیز میگوییم گزینه های شما فقط به درد روی میز می خورد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب سبب تسریع در ظهور امام زمان (عج) است، افزود: هر اقدامی که در ایران، خاورمیانه و جهان توسط نظام مقدس جموری اسلامی ایران انجام می شود، گامی در راستای تحقق ظهور بقیه الله الاعظم )عج) است.

علاءالدینی، حاکمیت جمهوری اسلامی را الهی خواند و افزود: امام خمینی (ره) در وصیت نامه سیاسی خود، این حاکمیت را از سوی خدا و حاکمیتی الهی خوانده و آن را عطیه ای الهی معرفی کرده اند که در دست ما امانت است.

امام جمعه شهرستان دماوند افزود: مقام معظم رهبری نیز حکومت اسلامی ایران را آرزوی یک هزار ساله اولیاء الله و مؤمنان و انبیا می دانند که این آرزوی دیرینه در ایران محقق شده است.

وی با بیان اینکه برای تحقق این آرزوی هزار ساله تلاش های زیادی شده است، افزود: این حاکمیت با این رنگ و لعاب، همراهی، تلاش و کوشش و عظمت و قدرت، برای مسئولان نظام ایجاد مسئولیت بیشتری می کند، چراکه آنها باید پاسخگوی تلاش‏ ها و خون هایی باشند که در این راه ریخته شده است/ش.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.