معرفی سایت لنزور؛

جایگزین اینستاگرام از راه رسید + دانلود

عكاسی از ظریف‌ترین و زیباترین جلوه‌های هنری قرن اخیر است. عكس حافظ جذاب‌ترین خاطره‌ها و بهترین نمایشگر لحظات تلخ و شیرین ماست.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ عكاسی كه روزگاری حرفه‌ای سخت و دشوار به شمار می رفت، اما امروزه در تمام شئون زندگی ما راه یافته است. من و شما بارها در برابر دوربین عكاسی قرار گرفته‌ایم و به دفعات از دیدن عكس‌های دوستان و تصاویر بدیع و دلپذیر طبیعت خاطرات لذت بخش و قابل تكرار گذشته را در دل زنده ساخته‌ایم. گاهی با دیدن یک عكس لبخندی بر لبانمان نشسته و گاهی قطره اشكی بر صورتمان غلطیده است.
از آن روزها كه عكاسی، حرفه‌ای پر دردسر و منحصر به عده خاصی بود چندان دور نیستیم زیرا از اختراع عكاسی و گرفتن اولین عكس بیش از 160 سال نمی گذرد اما امروزه به سبب ساده شدن عكسبرداری بر تعداد علاقه مندان به عكس افزوده شده است.



هدف از این مقدمه چینی‌ها معرفی یک سایت اختصاصی عكس به نام لنزور (LENZOR) است که این سایت را می‌توان جایگزین مناسب برای اینستاگرام دانست. شما می‌توانید با عضویت در لنزور یک پروفایل اختصاصی داشته باشید و تصاویر خود را چه متعلق به شما باشد و چه نباشد "البته با رعایت قانون كپی رایت" میان دوستانتان و بازدیدكنندگان به اشتراک بگذارید. دسته بندی بر اساس موضوعات متنوع باعث شده است که پیدا کردن تصویر راحت تر باشد.



در این سایت رعایت شئونات اسلامی، اخلاقی و ملی در تصاویر به اشتراک گذاشته از اهمیت خاصی برخوردار است و عدم توجه به آن موجب حذف تصاویر مربوطه خواهد شد. همچنین اشتراک گذاری تصاویر که مغایر با قوانین و مقررات جاری کشور و مصداق توهین به نظام، شخصیت‌های مذهبی، کشوری و لشگری می‌باشد ممنوع است. با توجه به کنترل کلیه تصاویر به اشتراک گذاشته شده چنانچه تصویری شامل موارد فوق باشد، از سایت حذف خواهد شد.



برای دانلود اینجا کلیک کنید

| نسخه: 1.0 | اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر | حجم: 1.62 مگابایت |






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۹:۰۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
امروز رفتم سایت لنزور؛ این پیام رو داده:

پایان کار لنزور
لنزور پایان مردادماه خاموش خواهد شد
خدمات سایت لنزور فقط تا پایان مرداد ماه سال ۹۹ پابرجا خواهد بود
در صورت نیاز به اطلاعات خود تا پایان مرداد فرصت دارید که تصاویر خود را از روی سایت بردارید

لطفا پیگیری گنید چرا؟؟؟
من این پیام رو چندجا گذاشتم، ببینم کی احساس مسئولیت می کنه و این موضوع رو پیگیری می کنه؟؟
Germany
سارا زمانی
۱۳:۰۶ ۲۱ تير ۱۳۹۷
سلام
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۰۸:۵۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
باسلام وخسته نباشید.برنامه لنزور خیلی جالب وسرگرم کننده است ودرحال حاضر من هم ازاین نرم افزار استفاده میکنم وازش راضی هستم.
آخرین اخبار