رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خواستار تخصیص اعتبارات کافی برای توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در مراسم افتتاح خط تولید البسه پک‌های جراحی و بیمارستانی یک بار مصرف گفت: یکی از راهبردهای صنعت در استان تهران با توجه به ممنوعیت ایجاد صنعت تا شعاع 120 کیلومتری شهر تهران، این است که ما به سمت صنایع هایتک (صنایع پیشرفته با فناوری بالا) حرکت کنیم.

وی افزود: این راهبرد در دو سطح قابل پیگیری است، نخست واحدهایی که در شهرک‌های صنعتی استان تهران هستند؛ اقدام به نوسازی و بهسازی ماشین‌آلات خود کرده و فناوری‌های نوین را جایگزین تکنولوژی‌های قدیمی کنند.

وی با اشاره به اینکه با بهسازی و نوسازی صنایع علاوه بر افزایش بهره‌وری در واحدها می‌توان کالاهای تولید کرد که با کیفیت‌تر باشند اظهار داشت: با تولید کالای مرغوب‌تر، می‌توان قدرت رقابت کالای وطنی را در مقایسه کالای خارجی بالا برد.

وی ادامه داد: برای بهسازی و نوسازی صنایع ایران امیدواریم با مساعدت و همکاری مسئولین به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعتبارات کافی برای به‌روز کردن واحدهای صنعتی استان تهران تخصیص یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران همچنین خواستار توسعه زیرساخت‌ها درشهرک‌های صنعتی شد و گفت: در این زمینه نیز امیدواریم اعتبارات کافی به این امر مهم از سوی مجلس اختصاص یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اعتبار ، شهرک ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار