به گفته منابع آگاه در بروکسل ، رییس پارلمان اروپا در سفر هفته آینده خود به خاورمیانه یکشنبه وارد سرزمین های اشغالی فلسطین می شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری دولتی کویت؛ مارتین شولتز رییس پارلمان اروپا در سفر دوره ای هفته آینده خود به منطقه خاورمیانه که تا 12 فوریه به طول می انجامد از سرزمین های اشغالی فلسطین ، اردن و فلسطین اشغالی بازدید خواهد کرد.
در همین ارتباط دفتر رییس پارلمان اروپا امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد شولتز در این سفر همچنین در اجلاس  جمعیت پارلمان های کشورهای حوزه دریای مدیترانه  که در اردن برگزار خواهد شد شرکت می کند و پس از آن از اردوگاه آوارگان سوریه در اردن بازدید و با عبدالله النسور نخست وزیر اردن دیدار خواهد کرد.
 مارتین شولتز در سفر خود به سرزمین های اشغالی فلسطین با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان و صائب عریقات مذاکره کننده ارشد فلسطینی و رامی حمدالله نخست وزیر دیدار و با آنها درباره فرآیند صلح گفتگو خواهد کرد. دفتر ریاست پارلمان اروپا خاطر نشان کرد مارتین شولتز روز سه شنبه آینده در فلسطین اشغالی با شیمون پرز رییس رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و شماری از اعضای کنست دیدار و گفتگو خواهد کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار