خودروی حامل مواد منفجره که جواد شریفی‌راد، آن مواد را برای استفاده در صحنه‌ی بازسازی عملیات کربلای 5 آماده می‌کرد، به شکل ناگهانی منفجر شد و تلخ‌ترین حادثه‌ی سینمایی سال را رقم زد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ سردبیر سابق هفته‌نامه‌ی "شلمچه" در این اندک سال‌های حضورش در سینما همانند زمانی که به عنوان یک روزنامه‌نگار حزب‌اللهی قلم می‌زد حاشیه‌های فراوانی را تجربه کرده اما اتفاقی که روز 18 دی‌ماه سر صحنه‌ی فیلم "معراجی‌ها" رخ داد بدون شک تلخ‌ترین حاشیه‌ای خواهد بود که ده‌نمکی در طول دوران کاری‌اش به خاطر خواهد سپرد. خودروی حامل مواد منفجره که جواد شریفی‌راد، خودروی حامل مواد منفجره که جواد شریفی‌راد، مدیر جلوه‌های ویژه‌ی معراجی‌ها آن مواد را برای استفاده در صحنه‌ی بازسازی عملیات کربلای 5 آماده می‌کرد، ناگهان منفجر شد و بر اثر آن شریفی‌راد به همراه رضا فرجی جانشین تولید فیلم، علی‌اکبر رنجبر مدیر شهرک سینمایی دفاع مقدس، یک بدلکار و یکی از نیروهای تدارکات جان خود را از دست دادند. 
 
البته این اولین تجربه‌ی تلخ ده‌نمکی در خصوص کشته شدن عوامل فیلمش نیست. یک‌بار دیگر و هنگام فیلمبرداری قسمت اول اخراجی‌ها دو نفر از عوامل فیلم جان خود را از دست داده‌ بودند. ده‌نمکی که به شدت از رخ دادن این حادثه متاثر شده‌ بود در اولین اظهار نظرش در خصوص این اتفاق گفت این امر یک حادثه بوده و حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند با این حال پرونده‌ی این اتفاق در دادسرای کهریزک درحال پیگیری است.

منبع: ماهنامه 24

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار