"جک هارپر" یکی از آخرین و معدود تعمیرکاران "درون"ها (ربات‌های هوشمندی که توپی شکل هستند و با پرواز به مناطق مختلف، نقش نگهبان را ایفا می‌کنند) است که هنوز روی زمین کار می‌کنند.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ "فراموشی" oblivion پس از دهه‌ها جنگ با اسکاوهای که نژادی از بیگانگان فرازمینی‌اند.



کارگردان: جوزف کازینسکی فیلم‌نامه: کارل گاجوسک، مایکل دی بروین. مدیر فیلم‌برداری: کلادیو میراندا.  
موسیقی: 83 M با همکاری آنتونی گونزالس و جوزف تراپانیس. تدوین: ریچارد فرانسیس- بروس، طراح صحنه: دارن گیلفورد، بازیگران: تام کروز (جک هارپر)، مورگان فریمن (مالکم بیچ)، اولگا کوریلنکو (جولیا)، آندریا رایزبارو (ویکتوریا)، ملیسالیو (سالی)، نیکلای کوستر- والدو (سایکس).
 
محصول 2013 آمریکا، 124 دقیقه.
 
جک هارپر یکی از آخرین و معدود تعمیرکاران "درون"ها (ربات‌های هوشمندی که توپی شکل هستند و با پرواز به مناطق مختلف، نقش نگهبان را ایفا می‌کنند) است که هنوز روی زمین کار می‌کنند. حضور او بخشی از یک عملیات بزرگ برای استخراج منابع حیاتی پس از دهه‌ها جنگ با اسکاوهای هراس انگیز است که نژادی از بیگانگان فرازمینی‌اند. مأموریت جک روبه پایان است، اما وقتی بیگانه‌‌ای را از یک سفینه فضایی سقوط کرده نجات می‌دهد زندگی‌اش دگرگون می‌شود. ورود زن غریبه به زندگی جک منجر به زنجیره‌ای از حوادث می‌شود که او را به تردید درباره همه دانسته‌هایش وامی‌دارد.
 
منبع: ماهنامه فیلم
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار