وزير راه و شهرسازی از محورهای ارتباطی به سمت شمال کشور بازديد و اعلام کرد همه راه‌های اصلی استان‌های شمالی باز است و راه‌های روستايی هم امروز بازگشايی می‌شود.

عباس آخوندی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: استان‌های گلستان، قزوين، تهران، البرز و سپس خراسان شمالی ماشين‌آلات راهداری را برای بازگشايی جاده‌ها یا استان‌های شمالی اعزام کردند و با تلاش شبانه‌روزی همه راه‌‌‌های اصلی باز است.

آخوندی افزود: 30 دستگاه برف‌روب هم از اين استان‌ها به مناطق شمالی کشور اعزام شده است که برای بازگشايی راه‌های روستايی تلاش می‌کنند.

وزير راه و شهرسازی امروز به شمال کشور رفته است تا بر روند تلاش‌ها و برنامه‌های خدمات‌رسانی در راه‌های شهری و روستايی نظارت کند.

وزير راه و شهرسازی به همراه معاونان اين وزارتخانه از محورهای ارتباطی شمال كشور بازديد می‌کند و در اين سفر ضمن رسيدگی به مسايل و مشكلات ناشی از بارش سنگين برف از نزديك پيگيری‌های لازم را برای بهبود شرايط مردم انجام می‌دهد.

در پی بارش‌های بی‌سابقه برف در روزهای اخير در استان‌های مازندران و گيلان؛ عباس آخوندی به همراه معاونان و مديران مربوط به حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از محورهای استان‌های گيلان و مازندران بازديد می‌کند.

با توجه به ريزش برف سنگين در استان گيلان ارتفاع آن در شش شهرستان به بيش از دو و نيم متر رسيده است.

ريزش برف بی‌سابقه در غرب استان مازندران هم در سی سال اخير بی‌سابقه بوده است و در مرحله اول ريزش برف ماشين‌آلاتی شامل برف‌خور، برف‌روب، لُودور، گريدر و نمك‌پاش از طريق استان‌های معين تهران ،البرز، قزوين و گلستان به استان مازندران اعزام شد.

همچنين با توجه به درخواست مجدد سازمان مديريت بحران كشور ماشين‌آلات ديگری از طريق استان‌های خراسان شمالی، زنجان، همدان ، قم و سمنان به منطقه اعزام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدي جعفرزاده
۱۵:۰۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشيد -مهدي جعفرزاده هستم ازشهرستان تنكابن- شهر نشتارود-روستاي توبن---باتوجه به تصوير كشيدن بعضي از مناطق شهرستان تنكابن درباب كمك هاي مردمي بايد به سمعتان رساند با اينكه در فاصله تقريبي 4كيلومتري شهر نشتارود زندگي ميكنيم تاروز قبل حتي نان براي خوردن نداشتيم-اما از عصر ديروز برق وآب فعال شد ولي بيزحمت به گوش مقامات بالا برسانيد به غير از خسارات باغات مركبات/منازل و..مردم به لحاظ اقتصادي آنقدر در تنگنا هستند كه به جرات ميتوان گفت حتي شايد يك 1000 توماني هم در جيب خيليها نيست تا با آن خوراكي بخرند --كمكهاي نان وآب كه از رسانه ملي بخش شدمحدود به مناطق شهري ميشوند -در روستاي ما وديگر روستاهاي بالادست به جرات ميتوان گفت مردم به لحاظ سيستم گرمايي-غذا- بهداشت -برق وجاده بيشتر در بحران به سر مي برند--باتشكر
آخرین اخبار