مدير کل اعزام و خدمات راهبري شرکت قطارهاي مسافربري رجا از آماده‌سازي قطارها براي سفرهاي نوروزي خبر داد و گفت: بايد با امکانات و شرايط مطلوب ، رضايت مسافران نوروزي را در سفر با قطارهاي رجا جلب کنيم.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران  ؛ محمود حسن‌نيا به شستشوي واگن‌ها و صندلي‌ها و ساماندهي فضاي دروني همه قطارها اشاره کرد و افزود : در روزهاي اوج سفرهاي نوروزي ، واگن‌هاي مسافري رجا معطر مي‌شود.

وي اظهار داشت : همه پوشش ها و لوازم انتخابي درون واگن در دست تعويض و نوسازي است و همه خدمات متناسب فضاي زماني نوروز تقديم هموطنان خواهد شد.

مدير کل اعزام و خدمات راهبري رجا ، آماده‌سازي و نصب تابلوهاي اطلاع‌رساني و هشدار دهنده در بدنه بيروني و دروني قطارها را از ديگر فعاليت‌ها برشمرد و افزود: برگزاري دوره بازآموزي خاموش کردن آتش سوزي و نشست هاي توجيهي مهمانداران و سرمهمانداران نيز در دست اقدام است.
حسن‌نيا با تأکيد بر بازنگري و بهبود کيفيت بسته هاي پذيرايي از مسافران نوروزي گفت: تنوع غذايي مسافران افزايش مي يابد.

وي ابراز اميدوار کرد با تلاش همکاران اداره‌کل اعزام و خدمات راهبري براي آماده‌سازي مطلوب قطارهاي مسافري رجا ، خدمات خوبي به مسافران نوروزي ارائه شود.

بنابراين گزارش پيش از اين هم ستاد سفرهاي نوروزي شركت حمل و نقل ريلي رجاء به منظور برنامه ريزي براي خدمات دهي مطلوب به مسافران نوروزي سال 1393 آغاز به كار كرده است.
مديرعامل شركت حمل و نقل ريلي رجاء گفته است : هدف نهايي همه مديران و همكاران تا آغاز سفرهاي نوروزي - بايد ايجاد شرايط مطلوب براي هموطنان در سفر با قطارهاي رجاء و جلب رضايت مندي آنان باشد.

سيدحسن موسوي نژاد به مطالبات مردم از بخش حمل و نقل به ويژه بخش ريلي که در حال پيشرفت است - اشاره كرد و اظهار داشت : با پشتوانه و حمايت مسوولان به ويژه وزير راه و شهرسازي و مديرعامل راه آهن جمهوري اسلامي ايران بايد
سريعتر و بهتر عمل كنيم.  

مدير عامل شركت حمل و نقل ريلي رجا به احساس كردن تفاوت در خدمات دهي از سوي هموطنان در سفرهاي نوروزي اشاره كرد و افزود: تهيه و تدارك براي پوشش يكدست و يكرنگ تمام ماموريني که به صوت مستقيم با مسافران رجاء در ارتباط هستند بايد متمايز باشد.
وي بر تكريم ارباب رجوع و مشتريان شركت تاكيد كرد و اظهار داشت : همه اقدامات لازم اعم از

آموزش هاي تكميلي و ضمن خدمت مامورنن مرتبط در جهت آشنايي هر چه بيشتر وظايف و تكريم مسافران تا آغاز سفرهاي نوروزي بايد اجرايي شود.

سامانه  اينترنتي رجاء (www raja  ir) - سامانه مكانيزه ارتباط با مشتري 1539- پيامك 1539- ايميل (raja@Info ir)  از راه هاي دريافت نظرها - پيشنهادها و شكايات مردمي قطارهاي شركت رجاء  اعلام شده است.

مديرعامل شركت حمل و نقل ريلي رجاء بهره گيري از تجربه ستاد سفرهاي نوروزي را براي راه اندازي ستاد سفرهاي تابستاني خواستار شد و گفت : سفرهاي تابستاني نيز با توجه به بازه زماني بيشتر و حجم جابه جايي بالاتر بايد مورد توجه ويژه قرار گيرد.
برچسب ها: قطار ، رجا ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار