آشپزهای حرفه ای معمولا از سرعت عمل بالایی برای پخت غذا برخوردار هستند و به عنوان مثال مواد مختلف را به سرعت خورد می کنند ، این کارهای به ظاهر کوچک از دید دانشمندان اهمیت فراوانی برای طول عمر افراد دارد.

 به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبر نگاران؛ برا ساس تحقیقات جدید صورت گرفته افرادی که از سرعت عکس العمل پایینی برخوردار هستند با احتمال بیشتری دچار مرگ در سنین جوانی و یا به طور کلی طول عمر کوتاه تر به نسبت همسالانشان می شوند.

گفتنی است، بر اساس تحقیقات جدید، داشتن فرزی و چابکی در اموری مانند بازی های رایانه ای ، آشپزی کردن، رانندگی و اموری از این دست می تواند ضامن سلامت فرد در سال های آینده باشد. 

بررسی ها نشان می دهند، بر اساس آزمایش های صورت گرفته مصرف سیگار، ورزش نکردن و خوردن غذاهای پرچرب می تواند سبب کند شدن عکس العمل های فرد در برابر حوادث خارجی شود و در نتیجه میزان آسیب دیدگی در اثر حوادثی مانند تصادف و یا سوانح حین کار را در فرد بالا ببرد.

پزشکان علاوه بر رعایت رژیم غذایی و سایر موارد بالا انجام تمرین هایی مثل "بازی های رایانه ای" ، آشپزی ، بازی با قطعات و انجام کارهای ظریف با دست را توصیه می کنند و در موارد جدی تر "مشاوره" با پزشک و انجام اعمال درمانی توصیه می شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار