مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،‌

در جلسه استماع کمیسیون امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا که شب گذشته با موضوع بررسی اجرای "برنامه اقدام مشترک" در مورد توافق هسته‌ای ایران برگزار شد ، رئیس کمیسیون امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا ،‌ مدیر اطلاعات ملی آمریکا و نمایندگان آمریکایی به ارائه نظرات خود در این باره پرداختند .
مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات هسته ای و معاون وزیر امورخارجه کشورمان از برگزاری دور جدید مذاکرات هسته ای ایران و غرب در ماه فوریه خبر داد.
مشاور "باراک اوباما" تصریح کرد اعمال تحریمهای جدید علیه ایران در شرایط کنونی اشتباه است و مذاکرات را بی‌نتیجه می‌کند.
روزنامه القدس العربی روز پنجشنبه گزارش داد جمهوری اسلامی ایران قصد دارد از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای سفر به تهران در آینده نزدیک دعوت به عمل آورد.
خبرگزاری رویترز از شناسایی هویت دو تن از عاملان انفجارهای اخیر در شهر ولووگراد روسیه خبر داد.
روزنامه فلسطینی المنار از دیدار و گفتگوی محرمانه سعود الفیصل وزیر امور خارجه عربستان سعودی پیش از آغاز نشست ژنو 2 با یکی از مشاوران ارشد نتانیاهو خبر داده است.
مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات هسته ای و معاون وزیر امورخارجه کشورمان از برگزاری دور جدید مذاکرات هسته ای ایران و غرب در ماه فوریه خبر داد.
ادوارد اسنودن، افشاگر اطلاعاتی، توسط دو سیاست‌مدار نروژی به عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه صلح نوبل امسال معرفی شده است.
دو سناتور دموکرات دیگر آمریکا حمایت خود را از طرح افزایش تحریم‌ها علیه ایران پس گرفتند و شمار این افراد به سه تن رسید.
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی درباره نتایج جنگ سوریه برای "اسرائیل" ابراز نگرانی کرد.
آخرین اظهارات "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در رسانه‌های غربی بایکوت خبری شد.
رییس شورای اسلامی علمای شیعه بحرین تاکید کرد: این شورا همچنان به وظایف خود عمل خواهد کرد و تصمیمات سیاسی حکومت نمی تواند مانع از حرکت این شورا که از حمایت مردمی برخوردار است، شود.
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی درباره نتایج جنگ سوریه برای "اسرائیل" ابراز نگرانی کرد.
حضور گسترده تروریست‌های اروپایی، به‌ویژه اتباع فرانسه در سوریه به امری روزمره تبدیل شده و هر روز بر تعداد خانواده‌های فرانسوی که از رفتن فرزندان خود به جنگ در سوریه ابراز نگرانی می کنند، افزوده می شود.
یک اندیشکده آمریکایی گفت کره شمالی ظاهرا در حال توسعه مرکز اصلی پرتاب موشک خود به منظور ایجاد شرایط پرتاب موشک‌های پیشرفته‌تر است که برد آن به آمریکا برسد.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار