مدير کل امور مبلغين و مساجد سازمان تبليغات اسلامي در سفر یک روزه به زاهدان به بررسی فعالیتهای فرهنگی و مذهبی این اداره پرداخت .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، حجت‌الاسلام حسن رقيمي درنشست روساي ادارات تابعه تبليغات اسلامي استان گفت : سياست سازمان تبليغات اسلامي در اجراي برنامه هاي فرهنگي و مذهبي در سطح کشوراستفاده ازنظرات کارشناسانه گروههاي مردمي تاثيرگذارازجمله هيئات مذهبي،مداحان و ذاکرين اهل بيت(ع)،روحانيون،هيئت امناي مساجد،نيروهاي قرآني و...به‌عنوان بازوان فکري و اجرايي سازمان بوده است چرا که فعاليتهاي سازمان تبليغات اسلامي فردي نيست.

وی افزود : رؤساي ادارات تبليغات اسلامي جهت اجراي برنامه هاي فرهنگي و مذهبي به صورت تيمي بايستي درابتداي امر از وضعيت فرهنگي شهرستان خودمطلع باشند تا با اطلاعات دقيق و جزيي بتوانند به نحو احسن کار فرهنگي تاثير گذاري را در حوزه نظارتي خود اجرا کنند.

مدير کل امور مبلغين ومساجد سازمان تبليغات اسلامي با اشاره به سفرهاي استاني که در سال توسط گروه کارشناسي سازمان تبليغات اسلامي در حوزه مبلغين انجام مي گيرد اظهار کرد : ما در انجام سفر به استانهاي مختلف دو هدف را مد نظر داريم که ارزيابي فعاليت هاي حوزه کاري امور مبلغين ومساجد و برگزاري نشست ها و کارگاه هاي آموزشي به‌عنوان اهداف اين سفر ها به شمارمي روند.

حجت‌الاسلام رقيمي تصریح کرد : در اين ارزيابي ها فرايند کارها مورد بررسي قرار گرفته و پيشنهادات لازم براي ارتقاء سطح فرهنگي فعاليت ها به استان ارائه مي شوند و در بخش نشست ها با مديران شهرستاني سازمان تبليغات اسلامي اولويت هاي اجتماعي و فرهنگي توسعه استان و هماهنگي در فعاليت ها و برنامه ها مورد بررسي قرار مي گيرند.

مدير کل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان در ادامه ضمن تاکيد بر تغذيه فکري روحانيون مستقر از ناحيه مرکز،دعوت ازبرخي از چهره هاي نخبه و ملي را جهت ارتقاي سطح دانش روحانيون مستقر در قالب کارگاه هاي آموزشي و همايشها خواستار شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.