رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای با ارائه چهار اثر شرکت می‌کند.

علیرضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: حضور آذربایجان غربی در نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای فرصت مناسبی است تا توانمندی هنرمندان این استان به نمایش گذاشته شود.

وی تصریح کرد: حوزه هنری استان با چهار فیلم در این جشنواره شرکت خواهد کرد.

نوروزی با اشاره به عناوین این فیلم‌ها، افزود: انیمیشن «ملاقات در ابدیت» به کارگردانی علی بانگین با موضوع اخلاق، فیلم داستانی «رویاها» به کارگردانی امید برجسته با موضوع چشم‌انداز ایران در سال 1404، فیلم داستانی «و من» به کارگردانی مریم صمدی با نگاهی آسیب شناسنامه به سبک زندگی یک هنرمند مجسمه ساز و فیلم داستانی «سو نغمه سی » به کارگردانی ابراهیم نجفی با موضوع تاثیرات خشک شدن دریاچه ارومیه بر زندگی مردم و اکوسیستم منطقه آثاری هستند که در این جشنواره شرکت می‌کنند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای در چهار بخش اصلی (مستند، داستانی، پویا نمایی)، سینمای اخلاق، بین‌الملل و چشم‌انداز ایران 1404 برگزار می‌شود.

برچسب ها: بین المللی ، هنری ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.