شهردار قزوين گفت: حضور هيات دانشگاهي و تجاري کشور پرتغال در شهر قزوين و عقد تفاهم نامه هاي اوليه در زمينه هاي مختلف، باعث خواهد شد همکاري بين دو کشور پرتغال و ايران هموارتر شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین،

مسعود نصرتيˈ در مراسم عقد خواهرخواندگي با مجموعه شهري سيما از کشور پرتغال که با حضور استاندار قزوين، هيات دانشگاهي و تجاري کشور پرتغال و ساير مسوولان استاني و شهري در مجموعه تاريخي و فرهنگي سراي سعدالسلطنه شهر قزوين برگزار شد، افزود: اميدواريم در اين برنامه اوليه حضور هيات پرتغالي به شهر قزوين شروعي براي ادامه فعاليت اين دو کشور باشد.
وي بيان کرد: اميدواريم با عقد قراردادهاي اوليه، همکاري بين دو کشور هموارتر شود و عقد قراردادهاي اوليه به مرحله اجرايي برسد.
نصرتي با تشکر از حضور هيات پرتغالي به شهر قزوين گفت: خوشحاليم که هيات پرتغالي با علاقه مندي زياد در همه جلسات حوزه هاي تخصصي شرکت کردند و اين نشانگر اين است که اين هيات در آينده پايبند برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي ادامه همکاري بين دو کشور است.
شهردار قزوين با تشکر از استاندار قزوين براي هماهنگي و حمايت از حضور هيات پرتغالي به شهر قزوين افزود: اميدواريم هر دو کشور بتواند از ظرفيت هاي يکديگر در راستاي توسعه استفاده کند.
گفتني است در پايان سفر هيات پرتغالي به استان قزوين سه تفاهم نامه در زمينه هاي حمل و نقل و ترافيک، مديريت شهري، دانشگاهي امضا شد و شهرهاي قزوين و آلن تجو پرتغال با هم خواهرخوانده شدند


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.