شهردار دماوند گفت: ژئوپارک در شهرستان دماوند با قالبی گردشگری طراحی شده است و به لحاظ سنگ واره و مقوله زمین شناسی از ساختار خوبی برخوردار است و می توانیم در این مکان برای مسافرین و گردشگران اسکان موقت داشته باشیم .

عباس صفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:درامد زایی شهرداری ها از طریق فروش تراکم انجام می شود و این موضوع در سیستم مدیریت شهری ابزار اصلی برای کسب درامد و ارائه خدمات شهری به مردم است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : درامد زایی از طریق معرفی مناطق گردشگری و تاریخی این مناطق بخاطر نبود طرح جامع گردشگری در شهرستانهای توریستی مانند دماوند امکان پذیر نیست.

شهردار دماوند با اشاره به مناطق گردشگری دماوند اضافه کرد :چند منطقه نمونه گردشگری در شهرستان دماوند مانند چشمه اعلا معرفی و در محدوده گردشگری کشور ثبت رسمی شد ولی اقدامی در راستای بهبود ساختار این منطقه برای توسعه اقتصادی آن صورت نگرفته است.

صفری در مورد ساختار کارگروه گردشگری استان تهران و شهرستان دماوند خاطرنشان کرد:کارگروه گردشگری استانداری تهران باید خروجی هایی با درصد بالای ضمانت اجرایی داشته باشد تا در این مناطق شاهد تبدیل مقوله گردشگری به منبع درامد زایی باشیم .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.