مدیر شبکه بهداشت و درمان رامهرمز از اجرای 10 مرحله طرح ویزیت رایگان بیماران ضایعه نخاعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛محسن فتحی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم سلامت مرکز بهداشت شهرستان رامهرمز متشکل از پزشکان و داوطلبان سلامت، بیماران ضایعه نخاعی این شهرستان را با حضور در محل ویزیت رایگان کردند.

وی ادامه داد: در این طرح 24 بیمار شناسایی شدند که تاکنون در 10 مرحله 16 بیمار در 33 جلسه مورد ویزیت قرار گرفتند و مشاوره‌های لازم به خانواده‌های بیماران داده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامهرمز تصریح کرد: هماهنگی و مشاوره با پزشکان متخصص، هماهنگی با فیزیوتراپ به‌منظور فیزیوتراپی در منزل و درمان رایگان این بیماران و اجرای دو مرحله واکسیناسیون آنفولانزا از خدمات ارائه شده بوده است.

فتحی افزود: تامین شیر خشک برای کودکان زیر یک سال یکی از بیماران، تامین پوشاک مصرفی تعدادی از بیماران، تامین کپسول اکسیژن و دستگاه ساکشن، تامین و تحویل وسایل پانسمان و شست‌وشو طی 9 مرحله و انجام تزریقات و وصل سرم از دیگر خدمات ارائه شده به این بیماران است.

وی در پایان با تشکر از همکاری اداره بهزیستی در اجرای این طرح گفت: کمک هزینه درمان دو نفر از بیماران نیز توسط اداره بهزیستی رامهرمز تامین شده است./ز
برچسب ها: اجرا ، طرح ، ویزیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.