مدیران اجرایی جشنواره سی و دوم فیلم فجر باید احترام به هنرمندان و مخاطبان را سرلوحه کارشان قرار دهند.

"رضا توکلی"، بازیگر و کارگردان سینما در خصوص "سگ‌های پوشالی" و "جشنواره سی و دوم" به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: متاسفانه جشنواره سی و یکم با رویکرد خوبی مواجه نشد و نتوانست آن طور که باید حق مطلب را ادا کند.
 
وی افزود: در حال حاضر نمی‌توان در خصوص جشنواره سی و دوم نظر داد و نسبت به آن قضاوت کرد اما آنچه که باید دوستان برگزارکننده همیشه مدنظر داشته باشند احترام به قشر هنرمند در جامعه است که نباید نادیده گرفته شود.
 
وی در خصوص برپایی جشنواره جام جم و نحوه دعوت آن اظهار داشت: یکی از نکات مثبت جشنواره جام جم نحوه عملکرد مدیر اجرایی این جشن بود که تمامی هنرمندان از طریق یک دعوت‌نامه ارسالی به درب منزلشان به این جشنواره دعوت شدند که این خود جای تقدیر و تشکر دارد که اگر این روش را تمامی برگزارکنندگان مدنظر قرار بدهند رویکرد مناسبی خواهد بود.
 
وی در مورد تولیدات کارگردانان جوان جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: تمامی فیلمسازان جوان کشورمان حق تولید در این عرصه را دارند، البته نباید از حضور پیشکسوتان در این حوزه غافل شد.  این دوستان باید راهنما و قاضی تولیدات جوانان باشند تا این عرصه مسیر روشنی برای حضور فیلمسازان نوپا شود.
 
توکلی با اشاره به فیلم سینمایی خود اظهار داشت: فیلم سینمایی "سگ‌های پوشالی" فیلمی معمایی- پلیسی و داستان این اثر در مورد افراد پوچ پرمدعا است و دلیلم برای تولید آن کمبود این گونه آثار در سینمای کشور بود.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه تا به امروز از فروش و استقبال خوبی برخوردار بوده است.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم جشنواره امسال با دبیری رضاداد با نتیجه مثبتی برخوردار شود و احترام به هنرمندان را نادیده نگیرند.
 
انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار