ساعد سهیلی، بازیگر سینما گفت: در فیلم سینمایی "همه چیز برای فروش" نقش "امیر" (یک بوکسور) را بازی می‌کنم که با بدشانسی بزرگی مواجه می‌شود و خانواده‌اش را تحت فشار قرار می‌دهد.

ساعد سهیلی، بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: برای جشنواره فیلم فجر امسال چهار کار با نام‌های "متروپل" به کارگردانی "مسعود کیمیایی"، "کلاشینکف" به کارگردانی "سعید سهیلی"، "چند متر مکعب عشق" به کارگردانی "جمشید محمودی" و "همه چیز برای فروش" به کارگردانی "امیر شفقی" را دارم.
 
وی افزود: در فیلم سینمایی "همه چیز برای فروش" نقش "امیر" (یک بوکسور) را بازی می‌کنم که با بدشانسی بزرگی مواجه می‌شود و خانواده‌اش را تحت فشار قرار می‌دهد.
 
وی ادامه داد: در فیلم سینمایی "چند متر مکعب عشق" نقش "صابر" (یک جوان عاشق) و در فیلم سینمایی "متروپل" نقش "خسرو" (یک پسر تنها با یک گذشته‌ متفاوت) را ایفا می‌کنم.
 
وی ادامه داد: در فیلم سینمایی "کلاشینکف" نیز نقش یک سرباز که به اجبار پل‌های پشت سرش را می‌شکند و به بدبختی‌ها و مصائب بیشتری دچار می‌شود را ایفاگر هستم.
 
سهیلی عنوان کرد: با توجه به تفاوت جشنواره امسال با جشنواره‌های سال‌های گذشته و حضور کارگردانان مطرح در آن پیش بینی کسب سیمرغ توسط فیلمی کمی دشوار است.
 
این بازیگر تصریح کرد: اتفاق خوب جشنواره امسال حضور کارگردانان جوان با انگیزه زیاد در کنار کارگردانان پیشکسوت است که سال‌ها کار نکرده بودند و باید یادآوری کنم که دو فیلم من نیز با این کارگردانان جوان است.
 
سهیلی ادامه داد: با این روند و وجود فیلم‌های متنوع در جشنواره امسال این آثار ضمن کمک به گیشه سینمای خوبی را برای ما رقم خواهند زد.
 
سهیلی خاطرنشان کرد: با توجه به شناخت و تعاریف دیگران از سابقه‌ حرفه‌ای "رضاداد"، به روند سینما با حضور او خوش‌بین هم و امیدوارم که دبیر جشنواره ثابت بماند.
انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار