مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 از پیشرفت 90 درصدی احداث سرانه‌های فضای سبز در این منطقه خبر داد.

معلم در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: احداث سرانه‌های فضای سبز در بزرگراه‌ها، معابر و حاشیه‌های شبکه بزرگراهی منطقه 19 پیشرفت 90 درصدی را به همراه داشته است. 

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: احداث 25 هزار متر مربع سرانه فضای سبز با پیشرفت 90 درصدی در پل ساوه از اقدامات انجام شده اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 است.  

معلم با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 به صورت مستمر با احداث سرانه‌های فضای سبز در معابر، محلات، شریانها، خیابانها و حاشیه‌های بزرگراه‌های منطقه 19 در آماده باش کامل‌اند.  

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: احداث 25 هزار متر مربع شامل 15 هزار مترمربع چمن کاری، گل کاری، کاشت درخت از جمله توت کاکوزا، زیتون تلخ، درختچه‌های پیرپانتا، ارغوان، بربرسیل و یونی پروس با پیشرفت 90 درصد فضای سبز در پل ساوه از اقدامات اجرایی این طرح است.  

معلم در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 افزود: غرس 3 هزار اصله درخت در صالح آباد شرقی، غرس 300 درخت در ناحیه یک شهرداری منطقه 19، احداث سرانه‌های فضای سبز در بزرگراه‌های آزادگان و شهید سعیدی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است. 

انتهای‌پیام/
برچسب ها: احدث ، شهردار ، سرانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار