مشاور عالی سازمان بسیج رسانه کشور، همگرایی رسانه ای و گفتمان سازی برای تقویت ارزشها و منافع ملی را از مهمترین اهداف راه اندازی این سازمان در کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

رضا واعظی در جمع اعضای شورای سیاستگذاری سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، با بیان اهمیت و جایگاه رسانه در زمان کنونی گفت: رسانه در جهت دهی و سازماندهی افکار عمومی و با ارزش کردن یک موضوع و فرایند جریان سازی، نقش مهمی ایفا می کند.

قائم مقام اداره کل امور مجلس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، با بیان تغییرات انجام شده در شیوه های اطلاع رسانی در زمان کنونی اضافه کرد: نظام اطلاع رسانی از رسانه های بزرگ به سمت رسانه های کوچک نظیر گوشی های همراه، صفحات شخصی مجازی و وبلاگ ها سوق یافته است.

واعظی با تبیین رقابت گسترده رسانه ها برای جذب مخاطب و تاثیرگذاری بر آنها گفت: در زمان کنونی، رسانه ها دولت سازی می کنند و در وقایع سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی زندگی مردم جوامع خود نقش اساسی دارند.

مشاور عالی سازمان بسیج رسانه کشور، از عرصه فعالیت در رسانه بعنوان فرصت و تهدید یاد کرد و افزود: انتشار ارتباطات بسیار گسترده شده است و رسانه ها می توانند، با شیوه های خاص خود، موضوع کوچکی را به بحران تبدیل یا در آگاهی بخشی به مردم و مخاطب نقش ایفا کنند.

قائم مقام اداره کل امور مجلس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، همچنین با بیان اینکه برخی غلفت های رسانه ای، هزینه زیادی بر کشور تحمیل کرد، گفت: روزمرگی از آفت های جدی رسانه هاست و این حوزه در نظام جمهوری اسلامی، ارزش محور است.

واعظی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه وقتی موضوع منافع ملی و مصالح کشور پیش بیاید، همه رسانه های داخلی اعم از چپ و راست پای آرمانهای نظام می ایستند، گفت: بسیج رسانه درصدد است در راستای همگرایی رسانه ای و افزایش انسجام ملی رسانه ها گام بردارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.