در 9 ماه سال جاري،122 تن کالا از بازارچه پیرانشهر وارد شده است که اين ميزان واردات در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر وزني 39 درصد کاهش را نشان مي‌دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از گمرکات آذربايجان غربي،میرهاشم سیداحمدی اظهار داشت: در9 ماه سال جاري 122 تن کالا به ارزش 369 هزار و 775 دلار از بازارچه پیرانشهر وارد شده است.

وی به واردات کالا از بازارچه پیرانشهر در 9 ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت 200 تن کالا از این بازارچه وارد شد.
 
سیداحمدی با اشاره به ارزش دلاری کالاهای وارد شده از بازارچه پیرانشهر در 9 ماه سال گذشته، خاطرنشان کرد: ارزش دلاری این کالاها 561 هزار و 771 دلار گزارش شده است.
 
ناظر گمرکات آذربایجان غربی ضمن اشاره به کاهش وزن واردات کالا از بازارچه پیرانشهر، یادآور شد: وزن کالاهای وارد شده در 9 ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 39 درصد کاهش یافته است.

این مسئول به کاهش ارزش دلاری کالاهای وارداتی از بازارچه پیرانشهر اشاره کرد و افزود: در9 ماه امسال ارزش دلاری کالاهای وارداتی از این بازارچه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 34 درصد کاهش یافته است.

سیداحمدی گفت: میانگین ارزش دلاری هر تن کالای وارد شده از بازارچه پیرانشهر در 9 ماه امسال 3 هزار و 31 دلار برآورد شده است.


انتهاي پيام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار