مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 19، از اجرای طرح زنگ تغذیه بدون مصرف نمک و روغن در مدارس این منطقه خبر داد.

فاطمه داداش‌زاده در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح زنگ تغذیه بدون مصرف نمک و روغن در مدارس محلات 13گانه منطقه 19 در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بین توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی دانش‌آموزان با تغذیه سالم و استاندارد، نحوه‌ی مصرف نمک و روغن در مواد غذایی، تغذیه بدون مصرف نمک و روغن در مدارس محلات منطقه 19 در دست اجراست.
 
داداش زاده با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: زنگ تغذیه بدون مصرف نمک و روغن روز یکشنبه 15 دی ماه سال 92 در مدارس منطقه 19 برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرای این طرح گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های سلامت در هفته ملی بسیج همگانی تغذیه در مدارس و محلات 13گانه منطقه 19 از 14 تا 20 دی ماه سال‌جاری از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
داداش‌زاده در پایان با اشاره به هفته ملی بسیج همگانی تغذیه افزود: ویژه برنامه‌های هفته ملی بسیج همگانی تغذیه از 14 تا 20 دی ماه سال‌جاری در مدارس و محلات منطقه 19 با عنوان، خانواده و کاهش مصرف نمک و روغن، سیاستگزاران و کاهش مصرف نمک و روغن، رسانه و ترویج مصرف صحیح نمک و  روغن، مدارس و کاهش مصرف نمک و روغن، صنایع غذایی و کاهش مصرف نمک و روغن، پیشگیری از بیماری‌ها با مصرف صحیح نمک و روغن، تغذیه در خارج منزل و مصرف صحیح نمک و روغن برگزار می‌شود.

 
انتهای پیام/
 ‌
برچسب ها: زنگ ، تغذیه ، نمک و روغن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار