فرمانده انتظامی سرایان گفت: ماموران نیروی انتظامی سرایان طی عملیات بازدید از خودروها موفق به کشف محموله 160 میلیون‌ریالی کالای قاچاق شدند و در این رابطه 3نفر را هم دستگیر کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمد‌اسماعیل برادران صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران کلانتری سرایان حین گشت‌زنی در سطح شهر فردی را در حین سرقت منزل یکی از شهروندان شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان این‌که ماموران کلانتری مرکز این شهرستان متهم را به منظور انجام تحقیقات فنی و تکمیلی تحویل پلیس آگاهی شهرستان دادند، ادامه داد: متهم در بازجویی‌های پلیس آگاهی به یک فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت احشام و یک فقره سرقت از مغازه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی سرایان افزود: متهم فردی معتاد و سابقه‌دار است.

برادران اضافه کرد: متهم دستگیر شده پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

وی از کشف محموله 160 میلیون‌ریالی کالاهای قاچاق در این شهرستان خبر داد و اذعان داشت: پاسگاه عملیاتی دوست‌آباد فرماندهی انتظامی سرایان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سمند که از قشم به سمت مشهد در حال حرکت بود مشکوک و خودرو برای بازرسی بیشتر متوقف شد.

فرمانده انتظامی سرایان یادآور شد: ماموران در بازرسی این خودرو موفق به کشف تعداد 167 جفت کفش خارجی، 2 هزار و 520 دست شلوار خارجی و یک دستگاه ال‌.سی.‌دی شدند.

برادران با بیان این‌که ارزش ریالی این میزان کالای کشف شده 160 میلیون‌ریال بوده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه سه نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: سرایان ، قاچاق ، خراسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.