منتقد سینمای کشورمان معتقد است که انتخاب گزینشی مسئولان و دست‌اندرکاران جشنواره فیلم فجر حرکتی مثبت و سازنده است.

"جبار آذرین"، منتقد سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص اعلام اسامی فیلم‌های انتخابی راه یافته به سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: مسئولان سینمایی کشور در اقدامی تازه با گزینش مسئولان و دست اندرکاران جشنواره فیلم فجر حرکتی سازنده و مثبت را در عرصه سینمای ایران شکل دادند.
 
وی افزود: این اقدام شرایطی را پدید آورد که مسئولان جشنواره بخش‌هایی از فیلم‌ها و گوشه‌هایی از مراسم این جشنواره را سامان داده و به شکلی برنامه‌ریزی شده نظم ببخشند.
 
وی تصریح کرد: از جمله اقدام‌های دست اندرکاران جدید ویترین سینمای ایران گزینش آثاری است که قرار است در بخش‌های مختلف به نمایش درآیند این حرکت و اقدام که می‌تواند شرایط مثبت به نسبت معقول و عادلانه‌ای را برای انتخاب، نمایش و داوری مهیا سازد راه را برای انتخاب‌های عجولانه و شتابی که هر سال دامان فیلم‌های فجر را می‌گیرد، می‌بندد.
 
وی تصریح کرد: همچنین اوضاعی را فراهم می‌آورد تا فیلم‌ها به درستی دیده و قضاوت شوند و تماشاگران منتخب سینمای ایران در جشنواره فیلم‌ها را در شرایط بهتری ببینند.
 
"آذین" خاطرنشان کرد: یکی از این حرکت‌های خوب گزینش فیلم‌هایی است، که قرار است در بخش‌های مختلف گنجانده شده و به نمایش درآیند این اقدام باعث می‌شود تا امروز برنامه‌ریزی برخلاف سال‌های پیشین که بسیار نامنظم بوده، نظمی پسندیده یابد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار