"شهرام مکری" در خصوص اکران شدن فیلم سینمایی " ماهی و گربه" در سی و دومین جشنواره فیلم فجر صحبت هایی را مطرح کرد.

 "شهرام مکری"، کارگردان سینما در خصوص شرکت  و اکران " ماهی و گربه" در جشنواره بین المللی فیلم فجر به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: درخواست برای شرکت در جشنواره فیلم  فجر را ارسال کردم و در حال حاضر منتظر جواب از سوی مسئولان امر هستیم.
 
وی افزود: اواسط دی ماه پاسخ نهایی برای اکران " ماهی و گربه" در جشنواره بین المللی فیلم فجر داده خواهد شد و صدور پروانه نمایش این فیلم هم به بعد از جشنواره موکول خواهد شد.
 
وی در ادامه در خصوص کیفیت جشنواره سی و دوم جشنواره فجر و مدیریت جدید اظهار داشت: جشنواره امسال جشنواره ای پر بار با آثاری از فیلم سازان نام آشنای سینمای ایران است و این انتظار می رود که شاهد آثار خوب و درخشانی در این دوره باشیم.
 
وی ادامه داد: با تغییراتی که در فضای سیاسی کشور ایجاد شده به طور حتم بر روی فضای فرهنگی هم تاثیرات به سزایی خواهد داشت و حال و هوای سینمای ایران  با تغییرات خوبی روبرو خواهد شد و این تغییرات را می توان در برپایی  جشنواره هایی چون " سینما  حقیقت " و " جشنواره فیلم فجر" دید.
 
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم شاهد برپایی جشنواره ی در شان و منزلت فیلمسازان نامی کشورمان باشیم و همچنین با اکران آثاری برجسته از این کارگردانان صنعت  سینما با پیشرفتی چشم گیر روبرو شود.
 
 انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار