مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.


روستا آزاد: انتقال دانشگاه شریف به منطقه 22 به دلیل آلودگی هوا

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: به دلیل آلودگی هوا دانشگاه صنعتی شریف را به زمینی که در منطقه 22 داریم منتقل می‌کنیم.

نامه سرگشاده جامعه اسلامی دانشگاه امیرکبیر به فرجی دانا درباره هیئت اعزامی وزارت علوم

جامعه اسلامی اساتید دانشگاه امیرکبیر در نامه سرگشاده‌ای به فرجی دانا درباره هیئت اعزامی وزارت علوم به این دانشگاه تأکید کرد: متأسفانه این افراد در صدد انتقال و ایجاد شبکه‌های ارتباطی و بهره‌برداری‌های سیاسی از دانشگاه‌ها هستند.

اکبرپور: سخنرانی علی مطهری با موضوع "آزادی بیان از شعار تا واقعیت" در دانشگاه شیراز

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از سخنرانی علی مطهری "با موضوع آزادی بیان،‌ از شعار تا واقعیت" در این دانشگاه خبرداد.


یادداشت/ "9دی" الگوی تاریخی ملت ایران

حماسه 9 دی همچون رویدادهای دیگر مهم کشورمان به دست مردم با بصیرت ایران اسلامی رقم خورده است، از این‌رو دانشجوی حقوق دانشگاه شهید بهشتی، درباره چرایی شکل‌گیری این حماسه در یادداشت خود آورده است:ما دیگر نه با شعارهایمان که با گام‌های‌مان نشان دادیم که اهل کوفه نیستیم که اقدامات سپاه یزید را ببینیم و ساکت بنشینیم و نظاره‌گر نگارش تاریخ باشیم. ملت ما در "نه دی" خود تاریخ ساخت، با الگویی زینبی.

بنر 9دی برای نصب در سطح شهر منتشر شد

بنر 9 دی از سوی معاونت فرهنگي اجتماعي بسيج مستضعفین برای نصب در سطح شهر منتشر شد.
به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ معاونت فرهنگي اجتماعي بسيج مستضعفین بنر 9 دی را با ابعاد 8 در 4 متر برای استفاده در تابلوهای شهری منتشر کرد.


پرکره: قوه قضاييه با محاکمه فتنه‌گران در آستانه 9دي دل مردم را شاد کند

قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: باتوجه به نزدیکی حماسه ملی و غرور آفرین 9دی انتظار از قوه محترم قضاییه آن است که با محاکمه سران فتنه و حامیان آنها دل مردم ایران و خصوصا خانواده‌های معظم شهیدان مقابله با فتنه را شاد کنند.

اکبری جدی: شورای عالی انقلاب فرهنگی زیرمجموعه‌های خود را برای تقویت روحیه "ما می‌توانیم" بسیج کند

عضو کمیسیون شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: این شورا می‌تواند دستگاه‌های زیرمجموعه‌ خود مثل صدا و سیما و وزارت ارشاد را در راستای تقویت روحیه "ما می‌توانیم" بسیج کرده و جریان تبلیغی کشور را به سمت امیدواری سوق دهد.

یادداشت/آقای سریع‌القلم به این سوالات پاسخ دهید

سجاد مصطفی پور دانشجوی کارشناسی ارشد روابط بین الملل طی یادداشتی سوالاتی را خطاب به مشاور امور بین‌الملل رئیس جمهور مطرح کرده و خواستار پاسخگویی وی شد.

اگر حقوق بشر برایتان مسئله است چرا از منافقین حمایت می‌‎کنید؟

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ در راستای سفر هیئت اروپایی به ایران در بیانیه‌ای تاکید کرد: اگر «حقوق بشر» برای شما مسئله است، چرا ...

ابراهیمی: با سران فتنه به طور قاطع برخورد نشده است

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند با تأکید بر اینکه باید پاسخی در شان نقض‌کنندگان مفاد توافقنامه ژنو داده شود، گفت: برخی چون "مهدی هاشمی" با وجود پرونده‌ای قطور به بهانه ناقص بودن پرونده، آزادانه در کشور می‌گردند و با سران فتنه به صورت قاطع برخورد نشده است.

بیانیه/ در برابر عملکرد مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت‌المال، سکوت نمی‌کنیم

بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور درمورد پرونده کرسنت به شرح زیر منتشر شد.

زارعی: ایران می‌تواند با ایجاد فضای مشترک امنیتی نیاز کشورهای منطقه را تامین کند

استاد دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه دیپلماسی می‌تواند مبتنی بر متقاعدسازی کشورهای منطقه بر مبنای رسیدن به پیمان امنیت جمعی و تقویت روابط امنیتی بین کشورهای منطقه باشد، گفت: اساسا زمانی که ملزم به گفتگو با آمریکایی‌ها می‌شویم نباید زیربار عبارت‌های چندپهلو و تاثیرپذیر برویم که متاسفانه در گذشته بی‌توجهی به بیان واژگان سیاسی منجر به نقض توافق‌نامه الجزایر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار