استاندار کرمانشاه با بیان اینکه فرصتی برای از دست دادن نداریم،گفت: باید کارها به بهترین نحو ممکن و در کوتاهترین زمان انجام شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

ابراهیم رضایی با اشاره به موقعیت ممتازاستان کرمانشاه برای توسعه تجارت با کشور عراق،ادامه داد: نباید اجازه دهیم با برخی اهمال کاریها این موقعیت از دست برود.

وی با تاکید بر لزوم تسهیل صادرات و واردات از مرزهای استان، گفت: باید با کار کارشناسی موانع موجود بر سر راه توسعه تجارت استان مرتفع شود تا تجار و بازرگانان در مرزهای استان کمترین مشکل و معطلی را داشته باشند.

رضایی همچنین با تاکید بر تسهیل و تسریع تردد خودروهای حامل سوخت از مرزهای استان، گفت: باید ضمن رعایت موارد امنیتی، بگونه ای اقدام کنیم که کامیون های حامل سوخت کمترین معطلی را در مرزهای ما داشته باشند.

وی در ادامه باابراز نگرانی ازآمار بالای بیکاری استان، گفت: باید از تولیدکنندگان و کارآفرینان حمایت شود و موانع فرا روی فعالیت آنان برداشته شود تا بتوانند در فضایی آرام و امن به فعالیت پرداخته و ایجاد اشتغال کنند.

وی با بیان اینکه باید از فرصت ها استفاده کنیم، گفت:مدیران دستگاه های استان باید امور محوله را به بهترین نحو و در کوتاهترین زمان انجام دهند و کارهایی را که می توان ظرف چند روز انجام دادبه هفته ها و ماه های بعد محول نکنند./س


برچسب ها: کرمانشاه ، موجود ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.