فرماندار چالدران گفت: راه ارتباطی 18 روستای مرزی و صعب‌العبور چالدران مسدود است.

احمدرضا قلی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: تمامی محورهای مواصلاتی بین شهری چالدران باز و تردد روان بوده و در جاده‌های روستایی نیز تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: راه‌های ارتباطی حدود 18 روستای چالدران در مناطق مرزی و صعب العبور مسدود است و راهداران در تلاش برای بازگشایی هستند.

قلی‌پور یادآور شد: طی بارش‌های اخیر در چالدران به 37 دستگاه ماشین در راه مانده در کولاک امداد رسانی شده و حدود 95 نفر مسافر از کولاک نجات یافتند و در مراکز امدادی هلال احمر اسکان داده شدند.

وی تصریح کرد: راهداران در چالدران به صورت شبانه‌روزی در جاده‌ها آماده‌باش هستند و با توجه به اینکه چالدران منطقه برف‌گیر بوده در صورت کولاک که موجب مسدود شدن جاده‌ها می‌شود راهداران با آمادگی کامل مسیر را بازگشایی می‌کنند.

قلی‌پور خواستار شد: رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای مواصلاتی به این شهرستان را دارند حتما ضمن رعایت نکات ایمنی، اتومبیل خود را به سیستم گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

فرماندار چالدران یادآور شد: طی بارش‌های اخیر ارتفاع برف در سطح شهر بیش از 60 سانتی‌متر و در ارتفاعات بیش از 130 سانتی‌متر بوده که در نوع خود کم سابقه است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.