قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: در مذاکرات ژنو جریانات اسرائیلی آن چنان تلاش کردند که همه چیز برهم خورد به گونه ای که در حال حاضر بین اروپا و آمریکا شکاف ایجاد شده است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجت الاسلام حسنی روز گذشته در همایش فرماندهان و مدیران بنیاد شهیدوامورایثارگران سراسر کشور در مشهد اظهار کرد: بسیج و فرهنگ بسیجی یعنی عالی ترین رفتار، اخلاق، مدیرت و غیره، بنابراین این سوال همیشه باید در ذهنتان باشد که امام راحل چرا بسیج را تشکیل داد.

وی گفت: بسیج شجره طیبه ای است که نمی تواند کسی آن را از آن خودش کند. اگر امروز دیدید که ممیزی‌تان به امام راحل و مقام معظم رهبری نمی‌خورد بدانید که فاصله گرفته اید.

به گفته قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امورایثارگران، باید آموزه‌هایی همچون دانایی، عالمی، بصیرت، صبر و غیره مدنظر بسیجیان باشد و نباید بسیج را با فاکتورهای مادی رشد دهیم.

حجت الاسلام حسنی خاطرنشان کرد: باید برنامه های بسیج از یکنواختی دربیاید و نگاه تحولی در برنامه‌ها وجود داشته باشد.

وی با اشاره به شرایط منطقه گفت: رژیم صهیونیستی شدیداً در انزوا قرار گرفته است و خودش را در سقوط می‌بیند. تمام نقشه اسرئیل این بود که از کشورهای منطقه مانند سوریه، عراق، ترکیه و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به ایران نزدیک شود اما این رژیم در سوریه شکست خورد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و آنها نیز در شرایط بسیار بدی قرار گرفته اند.

حجت الاسلام حسنی با اشاره به اینکه معادلات آمریکایی ها در منطقه برهم خورده است گفت: در مذاکرات ژنو جریانات اسرائیلی آن چنان تلاش کردند که همه چیز برهم خورد به گونه ای که در حال حاضر بین اروپا و آمریکا شکاف ایجاد شده است.


برچسب ها: قائم ، مقام ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.