مسئول هیئت مديره جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر در ديدار فرزندان شاهد و ايثارگر كشور با اعضاي شوراي اسلامي شهر همدان گفت: هم اكنون در 16 استان كشور دفتر نمايندگي جمعيت راه اندازي شده و بيش 50 هزار نفر از فرزندان شاهد و ايثارگر عضو مجمع هستند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ حمید رضايي با بيان اينكه جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر فعالترين مجمع قانوني ثبت شده كشور در اين حوزه است، اظهار داشت: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، ارتقا جايگاه اجتماعي فرزندان شاهد و ايثارگر و تربيت مديراني از اين مجموعه از اهداف مهم جمعيت است.
رضايي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و مشكلات فرزندان شهدا و ايثارگر از مهمترين دغدغه هاي جمعيت دانست و افزود: تمام تلاش اعضاء جمعیت بالا بردن سطح اجتماعی فرزندان شهدا و ایثارگران است که بايد به حول و قوه الهی و مدد شهدا با استحکام و اراده قوی در تحقق اين هدف گام برداشت.
رئیس هیئت مدیره جمعیت فرزندان شهدا و ايثارگر با اشاره به اينكه تلاش جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر برای تربیت مدیران از میان فرزندان شهدا با تحصیلات تکمیلی و پیشرفت های قابل توجه است، اضافه كرد: فرزندان جامعه ايثارگر بايد در كشور سردمدار فعاليت هاي فرهنگي و مديريتي باشند اما اين موضوع در قانونگذاري ضعيف ديده شده است.
حمید رضايي در ادامه حضور جامعه ايثارگر در مجموعه شوراي اسلامي شهرهمدان را به فال نيك گرفت و يادآورشد: استان همدان در زمينه فعاليتهاي فرهنگي جايگاه ويژه اي دارد و انتظار مي رود دفتر نمايندگي جمعیت در همدان مورد حمايت و كمك مسئولين قرار گرفته و فعاليتهاي مؤثري  را در راستاي تحقق اهداف داشته باشند./س
برچسب ها: شاهد ، فرزندان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.